אינוונטר עירוני - הקמה וניהול
בניית אינוונטר וקטלוג מקטי"ם - תהליך העבודה
- ישיבת התנעה עם בעלי תפקידים רלוונטיים בעירייה להכרת מצב קיים וזיהוי צרכים.
- תיאום ציפיות וצרכים מול חברת התוכנה – אוטומציה / אי.פי.אר וכיו"ב
- הורדת קובץ קטלוג נוכחי – אם יש.
- תאום עם מקבלי החלטות על תכולת הקטלוג המבוקש – אינוונטר, ציוד מחשוב, ציוד אור קולי, ציוד משרדי, ציוד משק, כלי עבודה, ציוד למוסדות חינוך ועוד
- זיהוי מצב קיים מבחינת תהליכים, דוחות וטפסים.
- זיהוי נקודות חוזק ותורפה במצב הקיים.
- בניית מבנה הקטלוג - משפחות, מדורים ותת מדורים.
- אבחנה בין פריטים מוטבעים, כמותיים ומתכלים
- מחיקת/הקפאת מקטי"ם ישנים.
- פתיחת מקטי"ם חדשים.
- בקרת איכות ההקלדה.
- שליחת קובץ הקטלוג לאישור הלקוח טרום טעינתו בתוכנה
- טעינת הקטלוג לתוכנת אוטומציה.
- הפקת דוח קטלוג עירוני.
- כתיבת נוהל לניהול הקטלוג ופתיחת מקטי"ם עתידיים.
- ישיבת סיכום – הצגת תפוקות הפרויקט.
ספירת מלאי
קרא עוד
כתיבת נהלי עבודה והטמעת מערכת אינוונטר
כתיבת נהלי עבודה והטמעת מערכת אינוונטר. ניהול המצאי ברשות ובמוסדותיה. מעוניינים שאנו נבצע עבורכם את ספירת המלאי והקמת קטלוג מלאי/מצאי המקושר למערכת הרכש?שואפים לקבל מערכת דוחות מעקב ובקרה להיכן, למי ועבור מה הושקע הכסף?
קרא עוד
הקמת קטלוג מצאי עירוני
הקמת קטלוג מצאי עירוני. בניית אינוונטר וקטלוג מקטי"ם – תהליך העבודה יחד עם מכלול רכש מוניציפלי, כנסו לפרטים
קרא עוד